Heroes Of Travian
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Takk for meg.

Go down

Takk for meg. Empty Takk for meg.

Poste  Gjest Man 10 Nov - 0:34

Hei alle i HOT
Etter at HOT ledelsen har tatt en Mjyrkling og vi går hver våre veier vil jeg bare takke for samarbeidet. Vi er på hver vår side av konflikten nå. Vi er skuffet over enkelte HOT ledere, og jeg kan si med sikkerhet at jeg aldri ville gjøre slikt selv. Lykke til for dere med disse quisling lederne.
Hilsen Bodvar.
Stolt og kjempeforbanna
leder av SLV
p.s bare steng meg ute fra dette møkkaforumet nå inkompetente quislinger.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Takk for meg. Empty Re: Takk for meg.

Poste  IcEmAnIaC Man 10 Nov - 0:52

slik livet i travian er

dere skuffet oss
og dere blir skuffet da vi forlater dere

men se det på en side av saken serveren er lik igjen

IcEmAnIaC
Admin
Admin

Antall Innlegg : 92
Registration date : 19.07.2008

Til Toppen Go down

Takk for meg. Empty Re: Takk for meg.

Poste  Gjest Man 10 Nov - 3:19

Hvis vi skuffet dere, har dere sannelig ikke gjort noe for å informere oss om det.

En allianse bygger først og fremst på kommunikasjon; her har dere tydelig mislyktes. For det er ingen i verken TNB, SLV eller MARA som har hørt noe om misnøye. Våre medlemmer har hatt en god kommunikasjon og tone med hverandre. Den samme tonen trodde jeg ledelsene i våre respektive allianser delte også, men det er tydelig at dèt har vært spill for galleriet fra deres side. Spørsmålet er, hvor lenge har dette vart?

For du skjønner det, dette forklarer jo hvorfor du, icemaniac, bestandig var negativ til felles offensivoperasjoner. Jeg har jo forsøkt å fått med deg og hot i flere uker nå, uten resultat. Du har bestandig hatt en eller annen form for unnskyldning.. Det er tydelig at du har hatt dette svikeriet i tankene lenge.


Vi i TNB, og jeg antar også SLV og MARA, spiller spillet for moro, uten form for svikeri, illojalitet og skitne midler. Vårt mål har hele tiden vært å vinne serveren med våre allierte i SLV, MARA og HOT. Synd at en svikefull ledelse i HOT ser ut til å ha ødelagt den felles målsettingen. Ekstra synd er det på medlemmene i HOT, som må leve med en falsk ledelse. Men dere om det.

Å vinne serveren på skikkelig vis er morsomt. Å vinne seieren med svik og forræderi... vel, jeg vet ikke hvordan det er. Det har aldri vært en mulighet. Men jeg kan bare anta at det må være litt bittert. I alle fall håper jeg det.


Blir det vanskelig eller like lett som før, å sove om natta nå som dere har foretatt et forræderi verre enn CH sitt? Dere husker det nok, et svikeri som dere i HOT reagerte med forferdelse og kvalme over. Litt morsomt, at dere er snare med å gjøre nøyaktig det samme helt uten videre.


En meget, meget skuffet Soundwave


PS: Serveren er jevn igjen? Hehehehe, dèt er å være usaklig. Wink

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Takk for meg. Empty Re: Takk for meg.

Poste  Gjest Man 10 Nov - 9:14

Husker hva Doserne gjorde forrige runde. Ser i allfall ikke slik ut som dere spilte på forrige runde, fordi ellers hadde dere nok vært vant til slike svikt. Smile

Uansett lykke til dere på sør-vest-siden! pirat

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Takk for meg. Empty Re: Takk for meg.

Poste  Gjest Man 10 Nov - 9:59

SlayerKid skrev:Husker hva Doserne gjorde forrige runde. Ser i allfall ikke slik ut som dere spilte på forrige runde, fordi ellers hadde dere nok vært vant til slike svikt. Smile

Uansett lykke til dere på sør-vest-siden! pirat
Det er faktisk sant, men da gikk Doserne fra FN-siden til HOT-siden.
Det gjorde meg ganske forbanna iom. at jeg var med i Mercs på det tidspunkt.

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Takk for meg. Empty Re: Takk for meg.

Poste  Gjest Tir 11 Nov - 5:08

Som Soundwave nevner tidligere i tråden har INGEN i hverken TNB, SLV eller MARA hørt så mye som et lite pip fra HOT-ledelsen om at de har vært misfornøyde med samarbeidet mellom alliansene. Dette er bare en unnskyldning for å (bort)forklare årsaken til at dere tar deres hatt og går.

Hadde dette skjedd pga at vi hadde kranglet eller hatt interne stridigheter innad i allianseblokken ville dette vært forståelig, men når dere bare stikker av uten å forsøke å ta opp eventuelle problemer først, blir det bare patetisk og tåpelig. Det blir som om jeg plutselig skulle flytte fra kona mi fordi hun kanskje kunne komme til å forlate meg en vakker dag...
I min verden er det bare ikke slik folk oppfører seg. Det er dessverre heller et eksempel på en umoden og direkte feig oppførsel....
Får håpe for deres del at dere gjorde en god deal. Pjusken er usedvanlig god til å få det som han vil. Det skal han ha.... Dere har kanskje hørt om splitt og hersk-strategien til Julius Cæsar?
Spørs om dere ønsker det samme etterhvert Question


Gjest skrev:
SlayerKid skrev:Husker hva Doserne gjorde forrige runde. Ser i allfall ikke slik ut som dere spilte på forrige runde, fordi ellers hadde dere nok vært vant til slike svikt. Smile

Uansett lykke til dere på sør-vest-siden! pirat
Det er faktisk sant, men da gikk Doserne fra FN-siden til HOT-siden.
Det gjorde meg ganske forbanna iom. at jeg var med i Mercs på det tidspunkt.

Jeg husker det godt...
Og jeg likte det ikke i det hele tatt. Jeg var for ordens skyld medlem i aHOT-TS rett før dette hendte.
Ville ikke hatt en dritt med Dozerne å gjøre i det hele tatt, men jeg var medlem av den svakeste ally-wingen og var heller ikke leder på det tidspunktet. Ble derfor ikke hørt.

Dette er derfor ikke første gang HOT-ledelsen bestemmer seg for noe, uten å konferere med hele medlemsmassen...........

Uansett. Jeg gråter ikke over spilt melk, og gidder ikke å whine mer over dette...
Det måtte bare ut av systemet som dere forhåpentligvis skjønner Smile.

Lykke til videre på serveren for det kan dere trenge med Saruman (les: Pjusken) på laget affraid

PS: Dersom noen flere enn ledelsen fra HOT skulle ha lyst til å kommentere de siste dagers hendelser på "nøytral" grunn, kan dere registrere dere på Travianforumet og kaste dere inn i debatten som dere finner her:
http://forum.travian.no/showthread.php?t=17124

Dere er også velkomne til å besøke oss på gjestesiden til vårt forum hvis dere har noe på hjertet. Der kan dere være anonyme hvis dere skulle ha et ønske om det Smile.
Adressen er:
http://travians2.klanforum.no

Hilsen en utrolig skuffet Logitech....

Gjest
Gjest


Til Toppen Go down

Takk for meg. Empty Re: Takk for meg.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet