Heroes Of Travian
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Præsentation

3 posters

Go down

Præsentation Empty Præsentation

Poste  musica Tor 21 Mai - 15:03

Hej

Jeg er x-leder i DK og Seti, og jeg synes, nu når vi er blevet lagt sammen, er det på sin plads at hilse pænt på hinanden.

Så denne mappe kan bruges til præsentation.

Jeg hedder Charlotte, er 37, alenemor til to piger på næsten 11 og 14 år. Jeg har hunden Freja. Jeg er folkeskolelærer, men lige nu arbejdsløs, dog er jeg ude som tilkaldevikar. Jeg valgte mit traviannavn, fordi jeg gør meget i musik; synger, spiller musicals, spiller guitar, klaver og keyborad osv.

Ellers har jeg for år tilbage været leder af/startet op: Gallerne på dansk server, men pc-eren gik i stykker og varede længe inden jeg kunne få den repararet osv, så jeg opgav.
Jeg har også for år tilbage været leder af: Kings&Queens på dansk server. Vi var gået sammen med 2 andre alliancer og jeg var leder for det hele. Mine underledere fra de to andre alliancer var kvinder, og der gik total intriger i det.. haha. Og alliancen gik i opløsning og blev coupet osv. gik helt galt. En god erfaring
Laughing

Jeg spillede så her for et år siden i Holland i stor ally, men kedede mig.. svært at kommunikere der. Så jeg ledte efter nystartet server i alle mulige lande. GAd ikke Danmark mere, for de kender alle hinanden, og de store alliancer er ikke til at komme op imod. Så så jeg, at der kun var 2500 tilmeldte her i Norge og tænkte: hey en nystarter server pga. de få tilmeldte. Jeg tjekkede ikke lige datoen -lol-. Så snart jeg kom online gik det op for mig, at jeg havde vældig store naboer.. hehe.. blandt andet jimmyjazz og Arn og Rajan. Huff.