Heroes Of Travian
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Præsentation

3 posters

Go down

Præsentation Empty Præsentation

Poste  musica Tor 21 Mai - 15:03

Hej

Jeg er x-leder i DK og Seti, og jeg synes, nu når vi er blevet lagt sammen, er det på sin plads at hilse pænt på hinanden.

Så denne mappe kan bruges til præsentation.

Jeg hedder Charlotte, er 37, alenemor til to piger på næsten 11 og 14 år. Jeg har hunden Freja. Jeg er folkeskolelærer, men lige nu arbejdsløs, dog er jeg ude som tilkaldevikar. Jeg valgte mit traviannavn, fordi jeg gør meget i musik; synger, spiller musicals, spiller guitar, klaver og keyborad osv.

Ellers har jeg for år tilbage været leder af/startet op: Gallerne på dansk server, men pc-eren gik i stykker og varede længe inden jeg kunne få den repararet osv, så jeg opgav.
Jeg har også for år tilbage været leder af: Kings&Queens på dansk server. Vi var gået sammen med 2 andre alliancer og jeg var leder for det hele. Mine underledere fra de to andre alliancer var kvinder, og der gik total intriger i det.. haha. Og alliancen gik i opløsning og blev coupet osv. gik helt galt. En god erfaring
Laughing

Jeg spillede så her for et år siden i Holland i stor ally, men kedede mig.. svært at kommunikere der. Så jeg ledte efter nystartet server i alle mulige lande. GAd ikke Danmark mere, for de kender alle hinanden, og de store alliancer er ikke til at komme op imod. Så så jeg, at der kun var 2500 tilmeldte her i Norge og tænkte: hey en nystarter server pga. de få tilmeldte. Jeg tjekkede ikke lige datoen -lol-. Så snart jeg kom online gik det op for mig, at jeg havde vældig store naboer.. hehe.. blandt andet jimmyjazz og Arn og Rajan. Huff.

Nå, men jeg fortsatte alligevel, samlede en alliance af sentstartede. Vi er startet 4-5 måneder efter jer andre. Og gik i gang med at opbygge og spille travian. I DK drømte vi om jordkjellere om natten. Det sørgede jeg for. He he.. Når man er så lille, så lærer man at spille sammen, og der kommer kæmpe sammenhold. Vi spamede til bosættere og sendte rundt, spamede til altmuligt, for at det skullle gå hurtigere for den enkelte, der blev lavet systematisk sitterteam, så alle kontoer kunne spilles aktivt, såfremt nogle skulle noget. Vi dodgede konstant.. lavede safe-city.. min hovedstad.. som var propfyldt af vores tropper konstant. Folk producerede mens de var online og sendte til mig. Osv. osv. Vi stod på hovedet i DK, for at overleve. Og det lykkes os Very Happy.. Jeg fik etableret gode diplomatiske kontakter som var til stor fordel tilmed til DK.

Men sådan startede det hele hos os.. senere blev vi slået sammen med -(=)- og systemerne i DK som vi oplevede som effektive blev kørt ind hos dem også. Vi har haft faste målsætninger, faste opgaver dagligt, og kæmpe forumsarbejde og samarbejde om alt muligt.

Ja, og nu er vi så havnet her
Very Happy

Og på x-setis vegne, så kan jeg sige, at det er der stor tilfredshed med. Jeg har kun fået gratulationer over det, og ingen brok overhovedet, og sammenslåningen er gået problemfrit.

Personligt glæder jeg mig til fremtidigt samarbejde Very Happy

Det var så lidt herfra

Ps: synes det er lidt sjovt at spille sammen med dem som engang var stor hovedpine for mig og dk/seti haha... men sådan går det jo i travian.. det går fremad og fremad.. i hvert fald for nogen tongue

Venligst
musica

Dansker og forfærdelig snakkehoved.. hihi.. men bare man ved hvad man skal snakke om hvornår, så går det greit..

Jeg er kendt for at skrive bøger på forum, som min x-ally siger.

musica

Antall Innlegg : 4
Registration date : 21.05.2009

Til Toppen Go down

Præsentation Empty Takk Musica og flere

Poste  Harald Hårfagre Fre 22 Mai - 5:47

Angrer av prinsipp aldri på noen ting, men kommer sikker til å tenke at jeg kunne spart meg denne meldingen i morgen(!?).

Er tydelig preget av at Bodø/Glimt KNUSTE Ålesund 3-0, og at pubeieren tilbød 2 øl for prisen av 1 etter seieren. (Harv man egentlig godt av slikt?)

Vil takke Musica, Gunder, Mystery, Kork, Oeyvindjohanssen, Mcødegård og alle andre nåværende og forhenværende SETI-medlemmer for en flott internettspillopplevelse. Dere har lært meg enormt mye om travian og gitt meg flere gode stunder på internett.


Jeg har lært enormt mye av dere, noe som dessverre har gjort størst utslag på server 3(forresten noen som spiller der?) , men også gjort meg sterkere her på server 2.

Vejeg kan virke litt forretningsmessing og kort i meldinger og på forum, og syntes selv det er litt pinlig at det krevdes 3-0 seier og billig øl for at jeg skulle fortelle at jeg setter pris på dere. Dere har gjort travian til en positiv opplevelse og gjort meg inspirert til å spille veiere...

Heia SETI, og etterhvwert HOT...

Kommer til å sende deg en melding Musica om at jeg er interessert i å delta når du starter opp ny allianse i september. Bedre allianseleder, og allierte, bli det vanskelig å finne...

Hilsen Harald Hårfagre

PS. Er det noen her som tenker seg til tour de france i sommer? Skal selv til pyrineene og møter gjeren setimedlemmer, eller hotmedlemmer, til ei øl og litt sykkelprat der...

Harald Hårfagre

Antall Innlegg : 1
Registration date : 21.05.2009

Til Toppen Go down

Præsentation Empty Re: Præsentation

Poste  musica Fre 22 Mai - 9:02

Tak Very Happy

Jepp.. Vores gamle ny server forum er jo væk, men strategi osv. er færdigplanlagt og klar, og vi afprøver på dansk server lige nå Harald.. Jeg har aktiveret folk med at skaffe Wings fra Sverige og Danmark.. og det går rigtig gott.. så vi bliver en fin organisation til september.. hehe..

Jeg har en liste med jeres emails-adresser på hængende ved min pc-er.. men har haft så travlt jeg ikke har ført den up to date.. men har jeg ikke de fleste på msn og skype også?

Ellers, om dere skal være med, så send mig lige jeres email, så får dere invite til september..

Indtil videre er planen at starte på engelsk server, hvor der er lidt mere action og så kører organisationen sammen: samarbejdet med dansk, svensk og norsk alliance..

Men det vil gå kjæmpe bra, som jeg ser det.. og skrider planmæssigt frem Very Happy

Gleder mig som lille barn til dette projekt.. bliver morro det Very Happy..

Og selv tak Harald.. I må huske på at seti var ikke hvad seti var, uden så pligtopfyldende, hyperaktive medlemmer jo.. intet.. Og en leder kan lede lige så tosset som han/hun vill, og det vil ikke gå bra, medmindre man har sin ally 100% bag sig..

Så vi har alle jobbet som in i H... målrettet og systematisk, så jeg siger skam lige så stor takk til aller jer...

Men nu håber jeg da på, at vi kan få udviddet vores lille familie.. og glæder mig til at hilse og samarbejde med hot/hotu..

musica

Antall Innlegg : 4
Registration date : 21.05.2009

Til Toppen Go down

Præsentation Empty Re: Præsentation

Poste  Fleetus (Chandy) Fre 22 Mai - 11:35

Harald Hårfagre skrev:

Jeg har lært enormt mye av dere, noe som dessverre har gjort størst utslag på server 3(forresten noen som spiller der?) , men også gjort meg sterkere her på server 2.


Meg og de som spiller på Europa her på s2 spiller på Zingo kontoen på s3...

Fleetus (Chandy)

Antall Innlegg : 225
Registration date : 16.09.2008

Til Toppen Go down

Præsentation Empty Re: Præsentation

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet